Zue dan Eirullz

Assalamualaikum,, Bila dirimu ketawa, hatiku bahagia, bila dirimu berduka aku sengsara, bila dirimu terleka aku menegurnya, bila dirimu dicinta, akulah pencintanya.

Saturday, April 2, 2011

INIKAH CINTA - 9

Xpe..ayg simpnla..abg nie org luar..xleh smpn gmbr awek sndri cm kwn kn..

11 Ogos 2009 00:08

Iktla..skrg dh xnk lg..pape gmbr p0n ayg smpn la ye.

11 Ogos 2009 00:10

Ayg smpn ok..abg nk gmbr lain..tp ayg xnk bg..xpela..smpn sume..

11 Ogos 2009 00:20

Gmbr yg x mntk diusha kn gmbr mntk x bleh..

11 Ogos 2009 00:33

Perasaanku berbelah bagi, bungkusan itu telah aku balut dengan kemas, menunggu untuk di berikan padanya keesokan hari. Namun dia masih begitu, aku hanya perlu tawakkal. Mengikut perkiraanku, usai dia membuka bungkusan itu nanti, akan aku ambil semula gambar yang tidak di mintanya itu, walaupun aku berkecil hati kerana seminggu sudah bungkusan itu aku membalutnya.

Aku betul-betul tidak dapat menahan sebak. Aku menunggunya untuk membuka. Aku lihat keceriaan terpancar di wajahnya. Keceriaan yang aku selalu dambakan bila aku memberikannya sesuatu. Setelah melihat akan isinya, aku terus mencapai wallet baru yang ku hadiahkan padanya, aku ingin mengambilnya kembali. Mungkin gambar yang tidak dimintanya itu, tidak juga diinginkannya. Aku menangis semahu-mahunya di situ jua. Aku berkecil hati dengan apa yang berlaku malam tadi.

Namun aku bersyukur, dia menerimanya denga hati terbuka, walaupun ada sedikit adegan tarik menarik, sedangkan aku juga turut menangis ketika itu. Aku harap setiap pemberian yang akan datang tidak seperti hari ini.

Sbb ayg bg hadiah yg xtrnilai bg abg..abg suke sgt2 hdiah 2..

11 Ogos 2009 20:29

Ye cyg..abg ske sgt2..abg nangis td, sbb 2 g t0ilet..abg xtaw nk ckp ape kat ayg td,,mfkn abg ye.

11 Ogos 2009 20:32

Abg xtaw ayg wat cmne..istimewa t0l..

11 Ogos 2009 20:36


No comments:

Post a Comment