Zue dan Eirullz

Assalamualaikum,, Bila dirimu ketawa, hatiku bahagia, bila dirimu berduka aku sengsara, bila dirimu terleka aku menegurnya, bila dirimu dicinta, akulah pencintanya.

Saturday, April 2, 2011

INIKAH CINTA - 11

Kenapa aku sangat sensitif setelah melalui pelbagai kenyataan yang berlaku. Aku kadang-kadang terlampau sayangkan dia, terlampau rindukan dia sampaikan aku sanggup membuat keputusan terburu-buru. Aku selalu menyatakan ingin meninggalkannya walaupun jauh di sudut hati, aku langsung tak terniat untuk meninggalkannya. Semuanya hanyalah meminta perhatiannya semata. Betapa aku menyeksa jiwanya. Aku minta maaf.

Ayg..abg tgh pegang pisau nie..

12 April 2010 23:27

Sekali lg abg c0l ayg x angkat..Abg dah xde kat dunia nie lg..abg dah sedia.

12 April 2010 23:32

Ye..sy xtaw nk hargai awk kan..sy mntak maaf sgt2..hrp awk dpt mfkan sy, tkt awk tuntut nnt.. okla..sy nk jaln jauh nie..jg diri..bye

12 April 2010 23:59

Sy trlalu cintaknawak!! Sy xleh idup tnpa awk!! Awk phm x?! tlgla bersbr.. sy xde duit nak topup.. kalau xleh sbr sgt..Go..pg la..tp awk xkn jumpa sy lgdlm dunia nie..sy bukn ugut tp sy serius!

13 April 2010 00.06

Sy bru tunjuk gmbr awk kat sume saudara mara sy kat kdah..tp awk lak nk pg kn..memg ptut sy bunh diri skrg.. slmt tggl.

13 April 2010 00:14

Ayg mfkn abg..abg xleh idup tnpa ayg..abg pg dlu..

13 April 2010 00:30

Ya Allah..tarikla nyawa aq..aq dh xleh hdup lg..knp mesti engkau berikan pd aq..aq tlh cukup bersbr..knp engkau uji aq?

13 April 2010 00:42

Ayg..abg cintakn ayg..abg akn tggu ayg.

13 April 2010 14:42

Ayg..abg mrayu..tlgla jgn tgglkn abg..

13 April 2010 15:45

Ayg msh nk diam ke? Abg akn mati.. slmt tggal.

13 April 2010 16:08

Smpai ati ayg wat abg cmnie..kerna xmsg 2hr p0n ayg nk tgglkn abg, pdhl ayg taw abg sash..tp tetap wat abg camnie.

14 April 2010

00:37

Semoga dpt tido yg nyenyak..abg cntakn ayg hingga akhir hayt.

14April 2010

01:32

Ok..cyg..abg cma nk ayg jg kshtnn jg dri ayg,2 yg pntg..jgn lupa wish kt bg nnt.

14April 2010 20:31

Amin..ayg jg dri..abg cntakan ayg..trlalu cintakan ayg.

14 April 2010 20:36

Ayg kena tggu abg mask meminang..

15 April 2010 09:44

Abg cnta ayg kerna dr ati abg..ikhlas n jujur cintakn ayg,, abg xkn lpskn ayg..

15 April 2010 09:49

Abg xkn lpskn ayg..abg nk ayg.. ayg mntk pts camne p0n abg xkn bnrkn ..abg brani bunuh diri klu ayg mntk gan abg.

15 April 2010 09:54

Sape ckp..ayg..ayg taw abg cintakn ayg sebb pe? Ayg ade ciri2 wanita yg abg cri selama nie..n ayg xyah tnya ciri2 pe..ayg lak cntakn abg sbb pe?

15 April 2010 09:59

Ya Allah,,betapa besarnya pengorbanan abg pada aku. Aku sebenarnya terlalu tamak, tamakkan kasih sayangnya. Tapi kadang-kadang aku dilema, kerana abg selalu ulang perkara yang sama. Bukan aku jadi jemu tapi aku rasa tidak begitu penting di hati abg. Aku nak sangat abg faham bahawa aku perlukan perhatian abg, cinta abg, kasih sayang abg tunjukkan pada aku. Tapi aku tak berdaya. Aku tahu abg juga sayang sama aku, tapi mungkin kekurangannya adalah untuk menunjukkan itu dia tak dapat.

Ya Allah,,semoga kau tetapkan hati kami, dan jodoh kami bersama. Aku tidak ingin abg mengulangi perkara yang sama, aku betul-betul mencintai dirinya. Semoga KAU juga tetapkan hati dan cintanya padaku jua. Amin Ya Rabbal Alamin.

No comments:

Post a Comment