Zue dan Eirullz

Assalamualaikum,, Bila dirimu ketawa, hatiku bahagia, bila dirimu berduka aku sengsara, bila dirimu terleka aku menegurnya, bila dirimu dicinta, akulah pencintanya.

Wednesday, April 6, 2011

INIKAH CINTA - 12

Nak tahu satu perkara tak? Selama hidup ayang, sememangnya abang dah tahu yang abang merupakan cinta kedua ayang, dan abang juga pernah dengar yang ayang pernah cakap bahwa walaupun abang cinta kedua ayang, tapi sebenarnya cinta ayang pada abang melebihi cinta ayang pada yang pertama.

Ayang tak tahu kenapa, yang ayang tahu, cinta ayang kini padu untuk abang seorang. Tiada cinta yang membahagiakan sesama insan kecuali cinta terhadap orang yang paling ayang cinta iaitu KHAIRUL NAIM AHMAD TARMIZI. Entah kenapa begitu teguhnya cinta ayang pada abang. Tiada alasan kenapa ayang mencintai abang kerana cinta yang Allah anugerahkan itu yang ayang rasa sekarang. Ayang betul-betul bersyukur sayang.

Setiap titip kata yang abang ungkapkan dan titipkan pada ayang, sentiasa ayang sematkan di sanubari. Ayang juga dapat merakamkan antara mesej-mesej yang abang titipkan buat ayang. Semua ni begitu berharga untuk ayang. Terima kasih sangat-sangat.

Abg cinta ayg..Allah nk uji btl ke yg abg cinta ayg..byk prkara yg dulunye abg xley sbr tp gan ayg abg tetap cmnie..ayg siksa abg..abg akn mati perlahan2..lbh baik abg mati terus ..bkn kerna pentingkn diri,,tp abg x mmpu tggung sume nie.. abg suh ayg smpaikn salm pd ma, abg cma nk ayg gnti abg, ma trlalu sygkn ayg..tlg ye..ayg..abg cinta sgt2 kat ayg..salam

10 Feb 2011 13:57

Ayang cinta mati abang, dan abang cinta mati ayang. Itulah kata-kata padu yang telah menjadi doa kepada kukuhnya hubungan kita sayang. Dulu kita kenal macam biasa je kan, ayang tak sangka sejauh ini kita berhubung sayang. Terima kasih di atas cintamu.


No comments:

Post a Comment